ОБАВЕШТЕЊЕ о закљученом Уговору за јавну набавку РЕЗЕРВНИ ДЕЛОВИ ЗА ПРОГРАМ “HUSQVARNA”

Gradsko zelenilo

JKPНа основу члана 57. став 1. тачка 4 и члана 116. Закона о јавним набавкама (Сл. гласник Р.С. број 124/12)

ЈАВНО КОМУНАЛНО ПРЕДУЗЕЋЕ „КОМУНАЛИЈЕ“ ОБЈАВЉУЈЕ

О Б А В Е Ш Т Е Њ Е

о закљученом Уговору за јавну набавку добара у отвореном поступку

РЕЗЕРВНИ ДЕЛОВИ ЗА РАДНЕ МАШИНЕ У СЕКТОРУ “ГРАДСКО ЗЕЛЕНИЛО”

ЈН МВ – Д – 1/14

- ОБЛИКОВАНА У 2 ПАРТИЈЕ -

1. ПАРТИЈА 1 – РЕЗЕРВНИ ДЕЛОВИ ЗА ПРОГРАМ “HUSQVARNA”

1. Интернет страница: www.komunalije.co.rs

2. Врста Наручиоца: Јавно предузеће

3. За добра и услуге опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке

Разни резервни делови – 34913000

4. За радове природа и обим радова и основна обележја радова, место извршења радова, ознака из класификације делатности, односно назив и ознака из општег речника набавке:

-

5. Уговорена вредност: 198.363,65 динара без ПДВ-a (укупна јединична цена)

6. Критеријум за доделу уговора: Најнижа понуђена цена

7. Број примљених понуда: 1

8. Највиша и најнижа понуђена цена: Највиша и најнижа понуђена цена je 198.363,65 динара без ПДВ-a

9. Највиша и најнижа понуђена цена код прихватљивих понуда: Највиша и најнижа понуђена цена je 198.363,65 динара без ПДВ-a

10. Део или вредност уговора који ће се извршити преко подизвођача:

-

11. Датум доношења одлуке о додели уговора: 03.03.2014. године

12. Датум закључења уговора: 05.03.2014. год

13. Основни подаци о добављачу:“VALHALL“ d.o.o. 22300 Стара Пазова, ул. Бановачка бр. 60 ПИБ 100093781; МБ 17241753

14. Период важења уговора: Уговор је закључен на одређено време, на период од годину дана од дана потписивања уговора, (05.03.2014. до 05.03.2015. године), односно до утрошка средстава предвиђених за добра која су предмет ове набавке.

15. Околности које представљају основ за измену уговора:

-

КОМИСИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ