ОБАВЕШТЕЊЕ о закљученом Уговору за јавну набавку добара мале вредности – Канцеларијски материјал ЈН МВ – Д – 16/13
На основу члана 57. став 1. тачка 4 и члана 116. Закона о јавним набавкама (Сл. гласник Р.С. број 124/12)
ЈАВНО КОМУНАЛНО ПРЕДУЗЕЋЕ „КОМУНАЛИЈЕ“ ОБЈАВЉУЈЕ
О Б А В Е Ш Т Е Њ Е
о закљученом Уговору за јавну набавку добара мале вредности – Канцеларијски материјал ЈН МВ – Д – 16/13
1. Интернет страница: www.komunalije.co.rs
2. Врста Наручиоца: Јавно предузеће
3. За добра и услуге опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке
- Канцеларијски материјал – 30192000
4. За радове природа и обим радова и основна обележја радова, место извршења радова, ознака из класификације делатности, односно назив и ознака из општег речника набавке: -
5. Уговорена вредност: укупан збир јединичних цена 2.834,95 динара без ПДВ-а
6. Критеријум за доделу уговора: Најнижа понуђена цена
7. Број примљених понуда: 4
8. Највиша и најнижа понуђена цена: 2.834.95 динара и 1.929,70 динара без ПДВ-а
9. Највиша и најнижа понуђена цена код прихватљивих понуда: 2.834,95 динара без ПДВ-а
10. Део или вредност уговора који ће се извршити преко подизвођача: -
11. Датум доношења одлуке о додели уговора: 15.11.2013. године
12. Датум закључења уговора: 27.11.2013. год.
13. Основни подаци о добављачу: – Д.О.О. “Рачуноводствени биро”, 22000 Сремска Митровица, ул. Краља Петра I бр.53, ПИБ 100799242, МБ 08418055, кога заступа Рајко Вукмир, самостално,
14. Период важења уговора: Уговор је закључен на одређено време, на период од годину дана од дана потписивања уговора
15. Околности које представљају основ за измену уговора: -