ОБАВЕШТЕЊЕ о закљученом Уговору за јавну набавку услуга ЗДРАВСТВЕНЕ УСЛУГЕ ЗА ПОТРЕБЕ ГРАДСКЕ ПЛАЖЕ У КУПАЛИШНОЈ СЕЗОНИ 2014 г. ЈН МВ – У – 4/14
На основу члана 57. став 1. тачка 4 и члана 116. Закона о јавним набавкама (Сл. гласник Р. С. број 124/12) ЈАВНО КОМУНАЛНО ПРЕДУЗЕЋЕ „КОМУНАЛИЈЕ“ ОБЈАВЉУЈЕ
О Б А В Е Ш Т Е Њ Е
о закљученом Уговору за јавну набавку услуга мале вредности
ЗДРАВСТВЕНЕ УСЛУГЕ ЗА ПОТРЕБЕ ГРАДСКЕ ПЛАЖЕ У КУПАЛИШНОЈ СЕЗОНИ 2014 г.
ЈН МВ – У – 4/14
1. Интернет страница: www.komunalije.co.rs
2. Врста Наручиоца: Јавно предузеће
3. За добра и услуге опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке: Здравствене услуге – 85100000
4. За радове природа и обим радова и основна обележја радова, место извршења радова, ознака из класификације делатности, односно назив и ознака из општег речника набавке: -
5. Уговорена вредност: 740,22 динара – Укупна јединична цена
6. Критеријум за доделу уговора: Најнижа понуђена цена
7. Број примљених понуда: 1
8. Највиша и најнижа понуђена цена: Највише и најниже понуђене цене по врсти услуге су:
Рад доктора по 1 часу – 462,00 динара
Рад медицинског техничара по 1 часу – 278,22 динара
9. Највиша и најнижа понуђена цена код прихватљивих понуда: Највише и најниже понуђене цене по врсти услуге су:
Рад доктора по 1 часу – 462,00 динара
Рад медицинског техничара по 1 часу – 278,22 динара
10. Део или вредност уговора који ће се извршити преко подизвођача: -
11. Датум доношења Oдлуке о додели уговора: 20.05.2014. године
12. Датум закључења уговора: 27.05.2014. год
13. Основни подаци о добављачу (извршиоцу услуга): ДОМ ЗДРАВЉА “СРЕМСКА МИТРОВИЦА“ 22000 Сремска Митровица; Стари шор, бр. 65; ПИБ 105809818; Матични Број 08894426 – самостално.
14. Период важења уговора : Уговор је закључен на одређено време ,у временском периоду од 10.06.2014. до 10.09.2014., за време трајања купалишне сезоне, са правом кориговања временског периода у зависности од временских услова и почетка рада плаже.
15. Околности које представљају основ за измену уговора: -
КОМИСИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ